Portfolio moich prac z zakresu content marketingu (treści do produktów cyfrowych, na potrzeby internautów): kliknij tutaj.


E-system wyborczy

Opis procesu projektowego: kliknij tutaj.

User research (wypowiedzi użytkowników w trakcie badania szkiców/badanie użyteczności „Głośne mówienie”):

  1. Pasek postępu mojego głosowania mógłby mi pomóc, gdybym widział, jakie kroki mam jeszcze przed sobą. One nie zostały nazwane.
  2. Kiedy chcę oddać nieważny głos, to komunikat jest ok. Ale co, jeśli przez przypadek zaznaczę więcej nazwisk. Za każdym razem nad przyciskiem brakuje mi jeszcze wyraźniejszego komunikatu, że mój głos nie będzie ważny.
  3. A co, jeśli wpiszę zły kod albo się pomylę? Co będzie napisane?
  4. Powiedzmy, że nie dotarł do mnie SMS z kodem. Jak mogę prosić, żeby wysłali mi go znowu?
  5. Jak zaznaczę jednego kandydata, to gubi mi się jego nazwisko wśród wszystkich kandydatów.
  6. Ja rozumiem słowo bot, ale nie wiem, czy każdy będzie wiedział, co to. Bardziej zrozumiały dla kogoś w wieku mojej mamy jest np. asystent wyborczy.
  7. Boję się, że kod potwierdzający do mnie do dojdzie. Już tak mi się zdarzało.

Makiety z uwzględnieniem wyników badań i potrzeb użytkowników: